Geng!

Wednesday, April 7

Kepada Anonymous yang Berjaya Buatkan Aku Jiwa Kacau




















Tengah study, gatal tangan buka blog.

Tersentak. Terkedu.

Maka, aku ingin menjawab persoalan Anonymous yang memberi komen kepada entri yang ini (klik)

Maaf, aku tiada jawapan pada persoalan tu. Mungkin silapnya pada aku. Selalu sangat buat entri yang lagho, tak tentu hala tuju, merepek-kerepek. Makanya, bila aku buat entri seumpama itu, macam tak dapat diterima akal. Mungkin. :)

I'll take the blame.

To anonymous, siapa dan dimana pun kamu, terima kasih.
Semoga diberkati Allah.



Jiwa kacau betol dibuatnya. :D

12 komen:

citahrudin said...

hoho..mmg sentap lh..
aku pun nk ckp tenghkiyus kat beliau tu

ber_u_wang said...

sekadar memberi ingatan...

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

rupa2nya encik ber_u_wang.

T_T

citahrudin said...

ho

zonaku said...

ooooooooooooooooooooooo

Shukri Mohd Ali said...

alhamdulillah.

fairuz said...

semoga kau insaf..

wakakakaaka...

Masy said...

ooooo encik beruwang rupanya.. ingtkan pompuan yg sound hahahaaha

Anonymous said...

Kepada incik blog, anda xsalah dan xsilap.. bkn juga selama ini blog anda melaghokan..

Lgpon mmg tujuan blog bagi aku merupakan luahan, catatan, penceritaan untuk dikongsi.. (betulkan incik-incik blog yg ada kalu aku salah bg tafsiran).

Mintak maap sbb wat incik blog ini jadi kacau jiwanya.. (boleh jwb x exam? maap..)

Kepada sume blogger terusla "berkarya" kerana ia mungkin boleh dijadikan panduan dan teladan oleh followers anda.. Huhuhu...
Bagus2.. PeaCe no WaR..

Firol said...

bagus komen tu...tapi aku fikir baik..mungkin tak komen sebab ada kebenaran yang diambil..kebenaran agama tidak boleh dikomen...

inipendapat org takde ilmu mcm gua la

hang nadim said...

salam kenapa jiwa kacou. ish ish

eraerzarusli said...

salam, rin.

akak terpanggil pula nak nyampuk.

entry rin tu, yg dikhabarkan oleh si anonymous sbg entry berinti kerohanian dan kurang di komen, pada akak ada 2 sebab.

1. yang membaca sebenarnya segan nak komen krn ada yg tertusuk jiwanya dengan kebenaran yang diungkap dan disingkap.

2. sama macam rin juga; speechless.

terima kasih si anonymous!