Geng!

Friday, October 22

(Jiwang) : Boleh Kita Berkawan?

Kau ingat tak dulu?
Kita cuma teman
Bila dah namanya kawan
Sepak terajang jadi mainan
Gelak kuat-kuat pun, tiada segan-segan
Semuanya ikhlas bukan jadian

Rahsia aku, kau tahu
Rahsia kau pun begitu
Indah jugak kan waktu tu?
Dan bila kau kata "Aku sayang kamu"
Entah kenapa aku percaya dan aku kata "Aku pun macamtu"

Dan sejak itu, kita berdua bersama
Sentiasa, sampai terbiasa
Bila kau senang aku merasa
Bila aku susah kau pun turut sama
Semua tau gembiranya kita

Tapi kan sayang
Kita berdua sudah terlalu lama
Untuk satu tempoh masa yang bahagia
Aku syukur kau selalu ada
Dalam hati aku, kau selalu bersama
Aku tak harap semua
Cuma
Boleh kau jadi kawan aku semula?
Sebab aku rindu waktu gurau-senda
Sebab aku rindu waktu-waktu selamba
Sebab sekarang bila berdua, aku lupa untuk jadi aku yang biasa-biasa.


Nukilan;
Hazerin
22 Oktober 2010
1:43 a.m
Larkin, Johor

2 komen:

Shukri Mohd Ali said...

uhh =_="

sastraboy said...

bila lelaki perempuan kawan baik, mesti macam ni, tersepit. hehe.