Geng!

Tuesday, March 22

(Gambar) Si Comel, Hannah

Showing faces

Hope to get one for herself

Rabbit teeth. Geram!

Si kecik ni anak Kak Thai, kawan satu ofis.

Budak ni - si kecik ni - sekarang dah nakal, dah pandai cakap banyak perkataan. Dulu, bila aku gigit dia (habit aku gigit budak kecik), dia akan senyap je. Sekarang, bila aku gigit dia, dia akan cakap "Yeyin, jangan gigit. Sakit la". HAHAHA. Bila orang makan, dia nak makan jugak. Bila orang tak bagi, dia jerit nak jugak. Orang tak bagi sebab pedas - so bila dah merasa pedas dia akan cakap "Ssss. Hot". Good girl. Yeyin sayang Hannah.

Bila aku tanya "Siapa comel?"

Dia akan jawab, "Hannah comel"

Bila aku tanya, "Siapa cantik?"

Dia akan jawab "Yeyin cantik"

Budak kecik memang tak pandai menipu.

4 komen:

zaradgreat said...

ececece..sejuk hati kaaa cakap yeyin cantik? hhaha

ateekaamer said...

yang cantik tak reti2 ke nak belanja makan lepas dah dipuji? hihi

Insyaz Arj said...

comeyaaaaaaaaa!

vidadarisakura said...

sebenarnya budak kecik xpaham maksud cantik. diorang baru belajar perkataan comel jak. percaya lah. haha