Geng!

Sunday, July 5

Tak Usah Terangkan. Aku Tahu.

5 Julai 2009
Happy Birthday, Yang.
Semoga kau happy selalu.
Semoga kau selalu sayang aku.
Hehehe.
(Tak de siapa nak layan aku men badminton, yang)



tak usah kau terangkan ku tahu
potret wajahmu di setiap penjuru

curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yang kau lalu

terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi


berbaring renung kita ke bulan
lagu yang ku tulis ku nyanyikan
lagu cinta tentang kita berdua
yang kan kita kenangi hingga tiba masa

terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

mimpi mimpi
yang tak kembali
aku janji janji takkan pergi


hujan - kotak hati
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


lagu untuk sahabat.
sahabat yang tiada di sisi.
tiada di sini.
tapi tetap dalam hati.

kamu tau kan.
betapa aku sukar tanpa kamu-kamu.

sahabat,
aku rindu kamu-kamu
moga kamu juga rindu aku.


Agak bosan di UTM tanpa kawan.
Bukan agak.
Sangat bosan.

14 komen:

ZARA 札拉 said...

eh..mengapa amsih di sana?

buat Masters?

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

extend.. hohohoho

aloy_paradoks said...

extend la baru stylo..

kueh bakar said...

selamat kembali study!!!

momentinlife said...

iye2 la extend... dush!~

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

aloy_paradoks.
tu la..aku mmg slalu mcoba utk m'extend'kan dri. supaya nmpak sgt stylo d mata junior2 ku.. hahaha




kueh bakar.
selamat utk aku pecahkan kpala lagi.




momentinlife.
biorla.. syhhh.. diam2 suda..

fairuz said...

poyo la extend...

cakap jelah sambung master...hahaha...

John Iverson said...

Kami sentiasa mengingati mu sis....

zonaku said...

study la... selamat kembali ke kampus

patungcendana said...

study study...make me proud...hehehe

kalau balik kuantan tu...calling2 la

eraerzarusli said...

isk...akak pun tak dak kawan..isk..isk...

eh..salam, rin.. :))

_ToMaToMeI_ said...

************************************
Teringat di saat kita tertawa bersama
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa
Ceritakan semua tentang kita
************************************

Miss u Reen...

Jard The Great said...

mana gmbr yang ko??? yang tu lelaki ek pompuan?? aku konfius ar..ehehe..

Apit_UTM said...

tu la..aku mmg slalu mcoba utk m'extend'kan dri. supaya nmpak sgt stylo d mata junior2 ku<--hehe..master lg stylo mylo ice2 baby kut!hehe..

rajin tui dak2 real estate study..SMI sorg pun xdk sambung master, extend blambak..haha..baru stylo mylo ice!