Geng!

Wednesday, July 22

(Jiwang) Monolog Hati.

Di luar, hujan.
Sejuk..sesejuk hati.
Dan aku.
Rindukan kenangan.


Rindu aku tak lama.
Kerana hati yang suka, lebih mudah untuk melupakan.
Sebab suka itu bukan sayang.
Apatah lagi cinta.

24 komen:

momentinlife said...

1st!~

adibah said...

seperti dalam komen di YM..

"bestnya sajak..." hehe

momentinlife said...

2nd!!~

momentinlife said...

alahai.. 4th la...

momentinlife said...

aku komen..
sebab aku tau ko suka...

'anda komen. dan. saya suka'

momentinlife said...

eh
btw
aku xpaham apa ko tulis.. kikiki

Jard The Great said...

aku pon tak fhm.. cuba ko explain skit.. aku fail part memahami puisi neh.. almaklumla.. BM aku B$ ja.. =p =p

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

momentinlife.
tahniah. sila collect hadiah anda di kaunter 8.


kakdiba.
tenkiu.



momentinlife (lagi).
memang takda keja..

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

momentinlife.
bagus la kalau ko x faham. hahaha. aku mmg xmau bg org faham pun. =p




Jard The Great.
org engineering mmg bahh begitu. ko dan wafa boleh duk satu kapal.

hang nadim said...

saya pung tak paham laa

kueh bakar said...

entah ler..tak tau n3 baru bile...

Pekerja Kontrak said...

macam aku tau je monolog ini.... hehehehehehehehe...

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

hang nadim.
dak engineering gak ke?? yg jiwa halus je yg faham.




kueh bakar.
takpe kueh.. take ur time.



Pekerja Kontrak.
haa....ade jgak yg faham. eh eh.. terasa ke ni?? hahahaha.

fairuz said...

student master yang pandai bersajak..wahahaha...masuk la pertandingan...kasik uji sket bakat kau tu..

ZARA 札拉 said...

aku sayang kamu~

ihiks~

kak..konvo aku datang weis~

_ToMaToMeI_ said...

Wah..kawan ila sowang nih..

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

fairuz.
jgn nk provokasi aku, apai. malu i!!



Zara.
syg kamu gak, dik. mesty la dtg, kak ko ni kan kt kampus selatan.



tomatomei.
hehehe. mcm x besa lak ila niii

momentinlife said...

org engineering mmg bahh begitu. ko dan wafa boleh duk satu kapal.

perosak bahasa la.. sepatutnya
Org engineering mmg macam begitu bah.. tak pun bah, org engineering mmg mcm tu..

* sila berguru semula ngan masry ye.. wakaka

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

ala la la la laaa... salah ke??

masri ajar aku mcm tu..salahkan dia

aloy_paradoks said...

suke suke je namanya tu..

fararusdi said...

bukan senang nak cari cinta kakak! :p

John Iverson said...

Sajak ke sis Adibah?
sis Wafa... Anda tulis saya baca dan saya komen Anda tulis saya baca dan saya komen Anda tulis saya baca dan saya komen
Sis Jard.... x paham ke buat2 x paham hehe
Bro Kueh... hehe... sama la kita

Bagi saya pulak... kamu sangat comel la dgn entry kamu ni hahaha

triple x malaya said...

lemah gua bile bace madah lu...hebat beb..teruskan,blog yg menarik dan tertarik..

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

aloy_paradoks.
suka-suka hati nak suka, kan???



fararusdi.
memang, dik. sgt susah.



johniverson.
apa yg chomelnye john.. heheheh. ada2 je kamu ni. siap tolong blaskan komen adik beradik yg len, ye.



Triple X malaya.
tenkiu. sob!! sob!! terharu gua.