Geng!

Wednesday, September 22

(Gambar) Bunga Citra Lestari Mengandung, Ala Comelnya.

Sebelum.





Terkini.
[Sumber Gambar]

Aku sukaaaaaaaaa sangat tengok pregnant lady.
Gemok??
Ah. Tak pedulik!
Itu pengorbanan namanya.
Dorang tetap cantik.
Cantik yang tersendiri.
Manis.
Comel.

Persoalannya : Kalau BCL daripada kecik boleh jadi 'comel' macam ni masa pregnant, aku yang dah sedia gumuk ni nanti macamana lah ye. Emmmm.. :)

Nanti. Aku cakap, nanti.
Jangan cakap aku tak sabar pulak!

6 komen:

Shukri Mohd Ali said...

haha =D jiwa wanita akan tersentuh apabila bersangkut paut hal-hal bayi ni.

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tembamnyer! len terus muka die..
tomeykan.. eee, rase2 nk bau baby lagi aje.. hihihi.. :P

Masy said...

x bkenan tgk minah ni, tatau la apsal. ahahahaha

tp ai takot klu selisih dgn org preknen. takot tetibe dia nk bsalin plak, matik laaa aiiii nebessss

zonaku said...

ehehhee...... wanita mengandung ada seri....



tp aku takut tgk pakaian minah ni.. pakai baju cam x pakai jer.....

intan Norafzan said...

hahaha..
tu r reen, persoalan ko dgn aku sama lah heee....
cmna kita nti yek..:(

Pekerja Kontrak said...

apasal pakai macam tu eyh....