Geng!

Sunday, October 24

Berat Badan, Badan Berat.

Minggu lepas, percubaan untuk diet adalah gagal sama sekali. Terlalu banyak undangan makan-makan yang perlu aku hadiri.

Minggu ni, aku tak putus asa. Aku cuba tidak makan sebanyak minggu lepas.

Kali ni, aku naik penimbang dengan begitu yakin. Penimbang baru, digital pulak tu. Mana mungkin tak tepat.

Kaki kanan dulu. Amik berkat.

Kaki kiri pulak.

Tarik nafas.
Lepas nafas.

Tengok digit di mesin.
*hampa*

Penimbang digital pon, tak pandai nak ambik hati aku. Aku kecewa. Mungkin esok aku dah kena check salasilah keluarga. Mana tau kot-kot ada yang bela hantu raya.

4 komen:

Fairuz said...

Heh, kalau dah sedar diri tu baguslah. Amalkan bersukan. Baru diet yang seimbang.

Anonymous said...

You forgot Andrew Jackson’s Big Block of Cheese with nary a macaroni in sight.

Unknown said...

apsal ko tulis camni..sedey ar ayat yang last tu..mungkin silap kot cara diet...

aNn fArhaNaH said...

hmm....same hee..having problem wit weight...
digital scale mmg jahat..hahaha..:P
good luck to u on losing weight!

feel free to drop at my blog..:)