Geng!

Thursday, February 10

Excited Gila Nak Konvo!

Penat belajar. Akhirnya dapat juga aku habiskan Masters aku, dengan agak cemerlang. Alhamdulillah. Dan masih lagi aku bercita-cita untuk sambung ke PhD. Tengok lah macamana nanti. Setapak ke setapak.

Tadi pagi, aku berborak pasal konvo.

"Kak, nanti teman kite pegi tempah baju konvo eh. Kita nak pakai baju warna biru, sebab nanti jubah kita warna bla bla bla bla!", kata aku. Cer korang bayangkan, betapa excitednya aku.

"Nak tempah kat mana?", tanya akak tu, Kak Thai namanya.

"Tempah la kat bla bla bla bla bla!", balas aku.

"Ala, tak payah beri-ia la. Pakai baju cantik-cantik pun, bukannya nampak baju. Kena cover dek jubah konvo jek", suara logika daripada Kak Thai.

Salah ke?

Salah ke?
Salah ke nak melawa masa konvo?

Salah ke??

7 komen:

zonaku said...

x de salahnyaaa... ada orang siap p makeup, sewa baju pengantin lagi tau.....


bukan seang tau....

sila buat cecantik br berbaloi ko susah payah perah otak

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

zonaku : jjjyeeaahhhh! i lebiyu lah!

fairuz said...

kau dah cukup "lawa" reenn..tak payah guna baju konvo nak kasik kau nampak "lawa"..haha

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

apai : kau dah terlalu 'kacak' ke, sampai nak 'puji' aku smpai mcmtu skali. hahahahah

ateekaamer said...

tak salah. tapi aku pikir cmtuh gak, nnt pakai jubah gak, huehue.

yang penting kasi mekap haa

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

berat muka aku kalau mekap wehhhh :p

Anonymous said...

takpe kak reen yg penting HOTT n GLAMOROUS!!!(~_^)~~