Geng!

Friday, February 11

Bila Mama Interview Orang

Ni kisah mama aku. Company mama nak cari sorang admin assistant, menggantikan current staff yang bakal cuti bersalin. Lepas diiklankan kat sini, ada beberapa orang yang berminat untuk attend interview.

Salah sorang daripadanya adalah calon lelaki. Kata mama, starting masuk je ofis, muka dah blur. Pucat. Mama panggil untuk interview.

"Ok, tell me about yourself": mama
"Emm. Emm": calon lelaki
"Kenapa diam?" : mama
"Em maaf ye puan. Saya nervous sangat. Saya tak boleh nak bercakap": calon (sambil urut dada)
"Ok, tak pe. Just relax. Now tell me about yourself" : mama
"My name is Mohammad Hamdan"
"Ok, lagi?"
"Itu je. Maaf ye, Puan. Saya tak jadi lah nak interview. Boleh saya balik sekarang?"

HAHAHAHA!

Aku tanya mama, "Mama ada buat muka ketat-ketat ke?"
"MANA ADA!!!", mama jawab!

Dear Mohammad Hamdan, ko tak tau ke mama aku ni manusia paling sporting dalam dunia? Gelabah tak tentu pasal ko ni! HAHAHAHA!

1 komen:

zonaku said...

gelabah sampai camtu??????


lum kene interview berjam2 macam aku dulu....

anggap ja dia belum cukup matang