Geng!

Wednesday, February 16

Tema Kahwin Woi!

InsyaAllah.

Warna ini akan jadi tema masa majlis resepsi kat rumah aku. Jangan tanya aku kenapa aku pilih warna ni - purple, pink, putih. Aku tak tau kenapa. Aku suka biru, sebenarnya. Tapi masa aku ke wedding planner hari tu, aku terus je terbayang warna ni. Kenapa? Aku tak tau! Purple, pink, putih. Haih.

Macam gadis-gadis sangat tak?

4 komen:

Masy said...

mcm sedap2 je tema. kek pun kaler pepel ke nanti? naaaaakkkkkkkk

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

kak masy : kek bergantung pada sponsor. klu dia bagi pepel, pepel la. mehhh la datanggg!~~~

ateekaamer said...

wajib ke warna tema ni? hehe

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

ateeka
tak wajib, saja nak bagi meriah liplapliplap gituuuu!~