Geng!

Sunday, March 29

PUNYA PACAR BARU

kembalinya semula Che Det pada UMNO

ibarat pucu dicita ulam mendatang

sireh pulang ke gagang


pstt... paklah mesti bengang (buat-buat senyum)
KJ dah tentu duduk tak senang

aku pulak = menunggu utk dibicarakan. hoho.




7 komen:

wana said...

beliau merupakan duda aku ok.. haha..

Aku ngan akak aku sokong gila TDM. Sebab..?? ko pun ada bca kan n3 aku pasal TDM.. Kok x, sila baca ok..

Tapi parent aku lebey sokong najib.. Damn it..!! Aku puas nk suka dia tp x pat..

Pasal KJ.. ohgoshh.. even aku jumpa dia dulu dlm ati aku kta

" kalau dia ni org biasa2, dah lama aku ngorat"

tapi sebab dia banyak wat onar.. aku x suka..

John Iverson said...

Barisan baru kepimpinan UMNO dh ok dh kecuali KJ... ARGH!!! Nape la dia terpilih jd ketua Pemuda? Rosak la... huhuhu

Semoga Allah panjangkan usia TDM kita...

Dato Paduka Masri said...

politik.........

aloy_paradoks said...

ermmm.....kalau KJ ajak kawin, lu nak tak?

patungcendana said...

hehehe...kueh tu dengki...

tapi rugi gak bercinta lama2...buang masa...

a.b geldofg said...

dia tu kerja mgacau je..sejak dari zaman tgku...pjg pulak umur dia tu

kueh bakar said...

best jgk puisi pendek ko..

tapi x baloi la kalo dibicarakan mahkamah...

hehehehhe