Geng!

Tuesday, April 28

Aku Dipatuk Ular. Perlu Rehat Secukupnya.






Sudah 2 hari berturut-turut.
Aku mimpi.
Mimpi dipatuk ular.

Maknanya??


27 komen:

Wana said...

opah aku kata kalau mimpi camtu maknanya kulit ko akan bersisik cam ular.

Lantakkkk...

tak tahu....

Kulit ko bersisik....

Dah tak mulus.....

joegrimjow said...

lambat mati
lalalal~

ejen promote blog
heehee

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

nak kawin ke?

hahaha~

John Iverson said...

Mcm nk dpt sekor ular je tu... hehehe

p a a n. said...

mengikut firasat aku sebagai pentafsir mimpi selama 9 purnama,

katenye jin aku, name penuh mohd google bin my

kalau mimpi dipatuk ular, jodoh akan sampai

ekeke

tapi yang paling atas laa kan die berkata-kata bahawa

Orang tua-tua selalu berkata kalau mimpi di-patuk ular tandanye ada orang nak masuk meminang

so nanti jgn lupe laa ye jemput aku makan nasik minyak..
kehkehh

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

wana.
alamak!! kau jgn doakan, wana. ish!!



joegrimjow.
tu nak dgr tu.....



Zara.
Syhhhhh...jgn bgtau org....

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

John Iverson.
Adoi la...bile nye nak dapat pet ni???




Paan.
Waaaaahhh. kau mmg cekap, beb! mmg leh jadik tok bomoh. nnt aku jemput. tak datang, siap kau!

fairuzmokti said...

itu maknanya ade mala petaka akan datang menimpa kau..haha

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

fairuzmokti.
sapa akan ditimpa bencana?? kau?? laa.. cepat2 la bertaubat,apai. kang tak sempat nk buat PSM kang.. hahahaha

AkuAyie said...

tawen!! hehe

_ToMaToMeI_ said...

Kamu akan di pinang seseorang:

Kalo ular tu BESAR = owang kayo2
Kalo ular kale IJAU = owg keja askar
Kalo ular kale BIRU = ngn polis kot (hehe~~~~) ade ke ular kale biru...
Kalo ular dalam sangkar = owg alim (^^,)
Kalo ular tu kecik = kurus cam mucid..hehehe..

Rin mimpi yang mana satu???

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

akuayie.
baiklah!!hehehehe



ilatomatotomatomei.
mimpi ular dalam sangkar, yang terlepas. ular tu kurus dan berwarna hijua. apakah?? hehehe

_ToMaToMeI_ said...

jawapan nya adalah Nik Aziz...

He (",)

joegrimjow said...

lambat mati keen tambah amal bnyak skit

Dato Paduka Masri said...

ular tu panjang ke pendek???? -kuningnyaotakaku-

adibah said...

wah, mimpi ular 2 kali?? mmm adakah awak mempunyai 2 orang kekasih hati? huhu...

kena prekits lagu Yang Mana Satu nih..

aloy_paradoks said...

kalau mimpi dipatuk ular maknanya, kita bukan ular sbb dipatuk oleh ular tadi, kerana ular takkan mematuk ular,, dan kesinambungan dari itu, kita sebenarnya akan berkahwin dengan putera ular.. seperti Sultan Mahmud mimpikan puteri Gunung ledang, dia mahu kawin dengan puteri tu, dan lu mimpikan ular, lu mahu kahwin dengan putera ular tu.. layan tu beb,,

en_me said...

Mimpi Ular
* menurut Islam:
o Mendengar Bunyi Kulit Ular: bermakna menjauhkan diri dari musuh yang
menyembunyikan permusuhan dan berusaha untuk mengalahkannya. Jika
bermimpi dibelit dan dipatuk ular alamatnya akan beristeri dan jika
perempuan akan lekas bersuami.

* menurut Barat:
o Ular: Bermimpi ular bermakna kejahatan aneka ragam. Kalau anda
membunuh ular, anda akan mengalahkan musuh anda. Cara bagaimana anda
memegang ular menunjukkan bagaimana anda boleh menangani musuh anda.
Kalau anda menginjak ular, anda akan menakutkan penyakit, dan
menakutkan seorang (atau sesuatu) lain yang mencuba memikat pasangan
anda.
o Dipatuk ular: Dipatuk ular bermakna musuh yang melawan anda atau mengkritikkan anda.
o Terpijak di atas ular: Terpijak ular bermakna anda selalunya menakutkan penyakit.
o Banyak ular kecil: Ular kecil melambangkan kawan yang rupanya ramah tamah tetapi sebenarnya tidak berbaik-baik.

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

tomato.
apakah? layakkah??



joegrimjow.
nak mati amal tak cukup.. nak teruskan hidup, takut tmbah dosa..

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

datopadukamasri.

aku nda ingt pjg ka pendek.
engkaumemangotakkuninglaaa..
balik labuan, kan?? beli coklat, wei




kakdiba.
tidakkk!!! setia ni, kak!




aloy_paradoks.
boleh buat teatre, beb! biar aku jd pengarahnya..

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

en_me.
salam singgah.
aku prefer yang menurut Islam = akan lekas bersuami. hahahaha. gila gatal! hehehehehe.

a.b geldofg said...

mak oi tkejut aku buka


igtkan ular kt ltop aku


issh2 ko ni

momentinlife said...

weh.. tu ular daun kan? manada bisa.. heheh gigit manja je.. =p

*org2 tua ckp, tandanya jodoh dh nk sampai.. jengjengjeng.. aku tunggu tepi mail box aku nih.. hahah

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

a.b geldofg.
hehehehe. ade pulak ular msuk dlm laptop. ko ni punnnnn.. :-p



wafa@momentlife.
hahahaha. akan diposkan. harap sabar menanti di situ.

aloy_paradoks said...

silalah cari pelakonnya..

amu mejie said...

kalo menurut firasat den...melihat pd keadaan ekau ngn ila yg dlm mud exam ni..ekau bakal dipatuk ngan rotan2 ayah korang kalo x lulus..so..stdy!..

dan satu lg..ekau mimpi 2 kali eh?maknanya ekau banyk tido nie..he~

momentinlife said...

aku sokong! aku sokong!