Geng!

Friday, April 24

Aku Telah Ditag Untuk Upload Gambar Aku Yang Seperti Makcik-makcik Ni.

Aku ditag oleh sicantekmanisbermatabesardanmempunyaiotakbijakiaitusoraya.

Tag ni maybe dah ramai yang buat.

Aku je tak buat lagi.

Sebab dah lama aku tak kena tag.


Tagnya begini ya, kawan-kawan

1. Put your profile picture + 1 more picture of yourself.

2. Elaborate on it


My profile picture


Gambar ini aku ambil ketika aku pergi menyibuk Bangunan Pentadbiran untuk buat kad matrik aku yang selalu sangat hilang. Aku ambik gambar kat sini sebab masa konvo diploma dulu, aku tak sempat nak ambik gambar sini sebab semua berebut nak bergambar kat sini dan sebab lepas je ambil plat Diploma, mama cepat-cepat suruh aku naik kereta sebab hari hujan dan perutnya lapar tak makan seharian. Panjang gila aku tulis tanpa titik noktah. Harap maklum, bahawa aku juga suka bergambar badan senget tu sebab kalau gambar badan tegak, nampak benor yang berat aku 81kg. Aiyakkk!~~


1 more picture of myself (and my friend, aku tambah sendiri)


Ini gambar aku dan 'lawan' aku di pihak geng sebelah masa main boling tempoh hari. We had fun! Best2. Aku tak teror main boling, tapi memandangakn ada lagi yang kurang pandai daripada aku, aku boleh nak kata teror la jugak daripada depa. Kawan aku ini namanya Masturah. Masih single. Sila hubungi aku kalau inginkan maklumat lanjut. Dia sangat baik hati. Dia la tukang kejut untuk aku bangun subuh tiap-tiap pagi. Hahaha. Aku sangat teruk. Lalalala!

Aku taknak tag siapa-siapa.
(Wana ajar aku jadik kedekut, salahkan dia)


Sekarang aku sedang bersenang-lenang.
Tanpa buku dan nota.
Sebab coming exam, lambat lagi.
Hahahaha


Nanti aku upload gambar-gambar kenanagan aku ngan kawan-kawan.
Kami bakal berpisah.
Perpisahan dengan teman-teman sangat menyakitkan.
Mau nangis.
So sad!

21 komen:

momentinlife said...

yeayea.. aku 1st!!~

Wana said...

Apersal lak salahkan guwee.. aku memang sedia kedekot, sapa soh ikot. Puihhh!!!

momentinlife said...

reen! ehehe

ko xnmpk pn mcm 81kg.. tulang ko berat kot.. kuat minum susu eh kecik2 dulu..kikiki

*mana 'idola' ko? lama menghilang..=p

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

momentlife.
hahaha. balas dendam nampak! thanks jadik yg first.



Wana.
Laaaa..sentap plak dah si cantik ni



Momentlife
bukan berat tulang. aku ckp kat dak2 ni, aku berat ilmu, takde sapa pecaya. hahaha. idola aku busy, sebok nak kawin agaknyeee. kecewa aku. hahahaha. Shhhh.jgn bgtau dia

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

oit~


lawa gambar...


nak usya skit~

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

Zara.
Hahaha. Lawa ke benda nye...study! study!

Elsa Soraya Othman said...

kaaak ;) thanks eh buatkan tag tuh. woo dah kire final days la eh dengan kengkawan. 6 years been together, went through thick & thin. i dunno if i were to fit in ur shoes, mcmana ya ? ha ha.

enjoy evry precious second with ur friends yeah :D

p a a n. said...

mak aihh

kacak dan tampan!!!!

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

Elsasoraya.
Ye,sue. sangat sedih bila mengenangkan friends yg kita selalu bersama, akan terpisah ngn kita. Aishhh...bisa nangis memikirkan.




Paan.
Kacak? Mana? Siapa kacak? Aku??

John Iverson said...

81kg? tipu la... hahaha.... Exam lmbt lg ke? xpe... g study awl2... study tuk sem dpn pn xpe... haha

momentinlife said...

ilmu ade berat?? mmg sah la ko bdk pandai gile! huhu

*idola ko tgh siapkn backpack tuk gi s'wak aku rsa... =0

Dato Paduka Masri said...

aku dah penah rasa sedih berpisah ngan kawan2... hahahahaha... jatuh air mata jantan kami semua.... sebab kami semua sangat rapat...

gambar 1 - napa ko macam patah kaki je... hahahahahaha....


gambar 2 - ko yg baju oren tu kan... macam akak2 la.... hahahahahahaha... nampak sangat ko lagi tua dari aku kan... hahahaha

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

pakcik masri.
hahaha. kau menagis rupanya... big boys dont cry la sangggaaaattttt..

aku dh bagi sebab dag kenapa aku bergambo mcm tu, yang kau ckp mcm tu lagi kenapa? kenapa?? why??? tell me why???

kau mmg stok dengki ngan aku la, orang tua yang tak tau bezakan warna oren atau merah. buta warna rupanya kau ni, masri.

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

momentlife.
aisshhh. mana ada pandai gile. biasa-biasa sajak. malu i.

pegi s'wak?? apa????? tak ajk pon. ahahahaha

Dato Paduka Masri said...

o... jd yg oren tu kaler bola tu ke????


lalalalalala

fairuzmokti said...

kau amek gambar badan senget pun, berat kau tetap lebih 80 kilo gak...

haha..tak payah la ingat amek gambar senget tu kau boleh nampak kurus...

haha...

p a a n. said...

sape yang kacak??

ko lee
xkan boling tu kot
kehkehh

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

datopadukamasri
dah sedar ke batapa tuanya kamu, masri???



fairuzmokti
kau jeles.



paan.
dah berapa ramai orang kata aku macho...kenapa????? adoi laaa

adibah said...

hazerin,

exam cemana? you're cantek tau..!! mana ada makcik-makcik

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

kakdiba.
ye kak diba. masri selalu kata sy makcik2. tu tgk r dia kta sy mcm kaka2 pulak. menci ar dia tu.

kak diba puji....wahhhhh. rasa nk kuruskan badan sekarang jugak

Anonymous said...

hati hiba mengenangkan
dosa-dosa yang ku lakukan
oh tuhan maha kuasa
terima taubat hamba berdosa.

ku akui kelemahan diri
ku insafi kekurangan ini
ku kesali kejahilan ini
terimalah, terimalah, terimalah
taubat ku ini....

Seorg kawan yang mengenali seluruh dirimu... tapi tidak dapat mengenali harti nurani muuuuu