Geng!

Monday, May 11

Aku Nak Kerja Lah!

Aku nak cari kerja.

Rasa-rasa ada ke orang nak ambik aku keja?

PhD?? Takut!!
Macam tak mampu, wehhh!!
Aku ni memang macam ni.
Sekejap aje berkobar-kobar nya.

Ada 1bulan setengah nak cari kerja.
Kalau tidak.
Ke UTM jugak tercampaknya aku.

17 komen:

Wana said...

keje ngan aku nak? carik pengalaman dulu...

momentinlife said...

ko akn grad dlm ape?

John Iverson said...

Buat jgk PHD... sy sokong kamu!!

aloy_paradoks said...

buat mana yg lu nak buat..

a.b geldofg said...

ksian ko....cuba ko pi jumpa PM...tnya2 dia ada kerja kosong tk utk rakyat

aloy_paradoks said...

Ab.... keje kosong kat ofis die ada... tapi takyah dtg ofis sgt..

Dato Paduka Masri said...

ko tye kat anuar... kot2 ade gak keje....

fararusdi said...

alamak akak duk kuantane eh. ada keja baek punya. tapi kat kl lah. hehee.

btw red door ada.
msg number akak kat phone fara.
nanti fara bitau harga dia :)

joegrimjow said...

jom same2 buat phd
lalala~

liniey said...

amek la phd. hebat n superb!~
hooo0o0o0yeahh~

fairuzmokti said...

duk rumah je...jadi suri rumah. suruh mursyid datang pinang kau cepat²...

belajar PHD tu buat menyesakkan kepala je....

framestone said...

bro semalm try nasib interview jawatan len huhu

Framestone said...

he..23x huhuhu try je la.. mne tahu dapat kan huhuu cam bro my pengarah yg suruh cuba nasib..

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

wana.
aku duk kuantan.


momentlife.
aku pun kurang pasti apa course yg aku hambik.


john.
insyaAllah

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

aloyparadoks.
aku umpama lalang


ab.geldofg
aku dah tepon dah. dia kata "saya pun takde keja, macamana nk bagi awk keja.." hik!


aloyparadoks.
propaganda semata.

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

datopadukamasri.
dia nak orang laki je.. hahahaha


fararusdi.
okait!!


joegrimjow.
huhuhuhuhhuuuhhhuuu..

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

liniey.
tak hebat kalau semangat takde. hehehe



fairusmokti.
kau jeles. sekian.


framestone.
xde sijil lagi. nnt kna rejek pulak