Geng!

Wednesday, August 26

Dah Lama Hidup Agaknya Budak Ni...

Rabu.
5 Ramadhan.



Hari ini ada kelas.
Kena pergi jugak sebab rajin. (Tipu. Sebenarnya dah 2 minggu ponteng).


Bergegas bangun. Semangat.
Pergi kelas pun jalan kaki.
Sampai-sampai di fakulti.
Aku ditegur satu suara.


"Feewwwiittt. Kak G", kata suara-suara itu.
Mendengar panggilan itu, aku sudah kenal siapa.
Mereka je yang panggil aku Kak G.


Aku angkat tangan.



"Kak G ni, saya tengok makin gemuk je".


Dalam hati, "Aku lempang kang"
Dalam hati je la tapi..
Nasib baik bulan puasa.


Cess!! Pagi-pagi dah bikin aku panas hati!!

18 komen:

Pekerja Kontrak said...

gemuk betul la ko ni kan.......

dah ada bukti...

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

masri.
masri gile.. masri gile. masri gile!!!!

Jard The Great said...

ehehe.. reen..

(dgn muka serius)

sila terima dgn tabah yg nko dah gumuk..

;p

Framestone said...

he...23x (gelak kuat2)

out of topic--> yup blog baru... hosting n domain sendiri he...23x insya'lah duit untuk zakat dah di asingkan

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

jat.
tak pe la jat.. aku redho jek. ko pun harap terima dgn tabah berat bdan 6** kg ko tu yee.. hahahahaha



framestone.
alhamdulillah.. doamin sdrik. x mampu den

momentinlife said...

hehehe
sorry....
aku sgt2 gelak2 smpi lelah...

=p

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

wafa.
lelah la..kang pengsan kang, sapa nk anto g klinik..hahahahahahaha

Zaidon said...

gemuk? .. nengok gambar OK je, saje je tu diorang nak menyakat :)

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

Zaidon.
jgn tpedaya dgn gambo2 aku d blog ini, dong

Nur Mariaminul Amalina said...

xpe..
sihat

=)

John Iverson said...

Wakaka.... comel la...

sister jard... 6*kg ye... sy ringan lg la... 5*kg hahaha

nk kurus jomla ikut saya

paiseh said...

dressing lu x betul tu~

Jard The Great said...

reeeeeennnnnnn....... aku dah kurang 3 kilo... ehehe

Masy said...

errr no komenlah. x penah jmpe hehe

triple x malaya said...

gemuk ke...?dulu kat t.i gua tengok lu cam papan je..tibe2 dah gemuk plak...jgan panas hati beb..sabar je la..

{lumut} said...

siut..tmpar nak?
haha..saba2..

fairuz said...

tengok, bukan aku je yang beranggapan sebegitu. dah terbukti..kahkahkah...

Akak 3G...

Firol said...

dugaan ramadhan