Geng!

Saturday, August 15

Mari Mari Tengok Gambo Eksklusif. Tak Tipu!!!

Bersiaran langsung dari tapak konvokesyen UTM.
Aku membantu sang baju kuning di studio fotografi.



Gambo ini, dong. Ekslusif ngak??
Itu lelaki kedua tertinggi di dunia.
Ya.
Di dunia.


Sang kedua tertinggi didunia dalam siri jelajah Malaysia untuk mengutip dana pembedahan kaki (yang panjang itu) yang patah akibat eksiden. Sudah seluruh dunia beliau pergi, masih tidak cukup dana pembedahannya. Tsk. Sedih.


Ketika mau ambik gambo ini, aku mula-mula posing segan-segan. Lepas tu sang kedua tinggi di dunia itu ambik tangan aku. Aku fikir dia mau hi-5 dengan aku. Aku pun high-5 dengan dia. Alih-alih dia angkat tinggi tangan aku. Aku gelabah ayam tiba-tiba. Sudahnya dia letakkan tangan aku disebelah tangannya untuk dibandingkan. Sumpah aku terkejut dan segan (sila rujuk muka aku untuk efek terkejut).


Orang keliling dah gelak-gelak.


Sebab malu, tangan kiri tiba-tiba keluar lambang pis itu. Ces!! Benci ah!



Sekian, terima kasih.

21 komen:

vidadarisakura said...

memang nampak tul muka ko panik.haha

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

vivi.
memang pun!! hahahahaha. tgn dia je dh sebesar muka tembam aku wehh

Jard The Great said...

aahahaha.. chumel je aku tinguk muka ko bile tangan ko diramas si sang tinggi..

momentinlife said...

huhu pendeknye ko.. haha

fairuz said...

kahkahkah...muka kau tak boleh blah...

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

jard.
diramas? dipegang la, jat!



wafa.
sapa pendek?? sapa??? sapa???



apai.
shadap u!!!

zonaku said...

ini baru ko.... kalau aku????

Nur Mariaminul Amalina said...

spe x ley lwn..

John Iverson said...

Sama tinggi ngan pinggang die... huhuhu... masih x cukup dana wlupn dh keliling seluruh dunia?

aloy_paradoks said...

gempak!

Pekerja Kontrak said...

ko nampak gemok....

Zaidon said...

tinggginya dia..

Anonymous said...

Eh, dia ni yg TERtinggi di dunia ke atau yg KEDUA tertinggi? Bukan kat banner Pesta Konvo tulis TERtinggi ke?

hang nadim said...

salam...aku dengar mamat ni tengah cari psangan, hari tu ada sorang yng tinggi lebih kurang mcam dia nak dipadankan, tapi orang pakistan dia jauh sangat

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

zonaku.
hahahahaaaa.. klu ko, paras lutut kot. heh



Nur Mariaminul Amalina.
gile panjang nma ko



john.
yep!! still x cukup. pity him, kan

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

aloy_paradoks.
gempak!!!! <--ulang balik komen ko



pekerja kontrak.
ces bedebah!



zaidon.
yep!

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

anonymous.
kedua tertinggi. itu pesta konvo pnya banner mo kasi gempak je. yg tertinggi yg lelaki china tu. kot.



hang nadim.
perkhhh...dasat research ko

Zaidon said...

Salam Ramadhan ya.. :)

patungcendana said...

hebat tindakan luar kawalan you...hehehe

selamat berpuasa hazerin.

Paradoks said...

Gua mewakili seluruh ahli PARADOKS mengucapkan selamat ber Ramadhan kepada kalian dan moga Ramadahan kali ini menjanjikan seribu kerahmatan buat kita semua. amin.
-Aloy Paradoks

Apit said...

dana dia tu dia wat beli tiket flight dgn tdoq kt hotel hilton..mmg la x cukup..last paris hilton la kaya..