Geng!

Tuesday, September 8

(Jiwang). Wajah Rahsia Hati.

Dia.
Cinta hati aku.
Muhammad Mursyid bin Romli.
No. I/C : 850908-02-58**
Alamat Rumah : No. **, Jalan **, Taman Malinja, Langgar, Alor Setar

Hari ini hari dia.
8 September 1985 ~ 8 September 2009
24 tahun.


Selamat ulangtahun, cinta.
Semoga dirahmati Allah hidupmu.
Semoga gembira selalu.
Aku tak mampu beri apa-apa.
Cukup lah dengan adanya hati aku pada kamu.


Dan.
Terima kasih kerana selalu ada.
Untuk aku.



Perkhhh!! Jiwang sudah!! Hahaha!
Ala..bukan selalu. Setahun sekali kot.
Tak pernah pun publish gambo dia kt blog ni..





18 komen:

momentinlife said...

aku sgt bahagia..
sebab ko bahagia yang..

{lumut} said...

ni yg wat aku terguris ni..
slamat ulg tahun cinta...

errkk..sori2...

ZARA 札拉 said...

wah kak!!

gilak ahh!!

aku jeles!

Pekerja Kontrak said...

huiyo.....

nampak sngat jiwang ko kan... ko nak sembunyi2 dari aku.... kata aku jiwang ko lagi jiwang...

anyway kimslm kat nya ko tu.... hehehehehehehe...

John Iverson said...

Fuyyyooo... jiwang la sis... bagus... Selamat hari Jadi jgk... Semoga panjang umur dan murah rezeki... Hensem la sis... bertuah kamu

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

wafa.
huk! huk! tenkiu.. tharu lak aku.



lumut.
hahahaa. ko duk tguris je la kejanya.



Zara.
jeles? si kosong ko tu kan ade, dik zara.......

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

Masri.
eleh..jiwang aku pun sekali sekala kot, masri. ko tu jiwang memanjang. kim slam kt 'nya' ko jugak.



John.
hensem? hensem bkn leh bg kenyang, john. hehheehehe.

fairuz said...

John Iverson tu tak kenal aku lagi. kalau dia kenal aku, gerenti dia kata aku lebih kacak dari abe mucid kau...hahaha..

err, masing² dah tua eh..

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

apai.
ye la, apai. ko je la yg paling kacak dlm dunia ni. ok? kacak2 pun, murtabak aku x beli lagi. kedekut punya kacak.

Jard The Great said...

pewiiit!!! ehehe

fairuz said...

orang kacak biasanya memang ade sedikit sifat terlupa...haha

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

Jat.
eehehe.


Apai.
ooo...napa? org kacak mkn semut ke utk breakfast??

_ToMaToMeI_ said...

Selamat Hari Lahir gak kat Mucid..

Cepat2 le tawen reen..he (",)

aloy_paradoks said...

kenapa tak bubuh no telefon sekali?

Firol said...

hehehe..jiweee jugak ruoenya minah ni..

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

Tomatomei.
mekacih..mekacih.. kawen?? bak duit. hehehe



aloy.
niat hati mmg nk buh pon.



Firol.
hahahaha. shadap u!

en_me said...

ammvoiii, romanticnyerrrr.. ehehe, salammm akak hazerin tewwww

prettyrain said...

org alor setar??
hehe. buah ati aku pn sama negeri dgn buah ati ko.