Geng!

Sunday, September 27

Republik Cinta di Teluk Chempedak

Tempat: Teluk Chempedak, Kuantan. (Bandar Plama ----> apa yang palma pun aku kurang pasti)
Tarikh: 22 September 2009 (4 Syawal)



Ini Adelina a.k.a baby G.
Always will be my favourite cousin.
Umur dirahsiakan.


(Dari kiri) Adik, G, Kakak, Mat, Ain.


Sessi mencari ketam bermula.
Ranap la ekologi pantai kalau dengan budak-budak ni.
Aku tak campur.
Aku memerhati dari jauh je. Hahahhaa.
Pemalas.

Si lelaki, Iqbal (Sepupu No.2)
Kalau tengok gaya dia tertonggeng-tonggeng layan budak-budak cari ketam
Hilang terus karisma ko kerja Petronas, Bal
Hilang muka ganas
Hahaha

Sessi memujuk budak ni.
Ain, anak sulong arwah Ateh aku.
Sentap sebab takde sapa nak layan dia kutip ketam kat celah batu.
Aku? Mana muat nak masuk celah batu.
Sangkut pulak kang.
T_T

Aiman Haikal a.k.a Cik Mat.
Cousin terkecik, anak kedua arwah Ateh aku.
Rambut tak bleh belah nak remos tiap-tiap kali mandi.
Aku pulak nak kena buat untuk dia.

Cakap dah la gagap-gagap, aku pun dah jangkit gagap dia.
Tiap kali kena sakat dengan aku, dia sound
"Tak baik buat macam tu, Mat ni anak yatim"
Sabo je la aku, usik sikit pun tak boleh.

Masing-masing buat muka bangga
Sebab dapat seksa ketam, masuk dalam botol.
2 bijik botol mineral tu penuh dengan ketam.
Berapa kali aku suh balik pun, buat tak tau je.
(Subhanallah, view cantik)

Republik cucu-cucu Aki yang degil.
Di Teluk Chempedak.
Balik rumah, ketam-ketam tu semua mati.
Sapa nak jawab??

11 komen:

momentinlife said...

hurmmm nnt kang kuar plak iklan ketam, mcm iklan penyu tu...

"sy hidup bersendirian..."

=p

Jard The Great said...

errrrr.errrrr... kazen ko yg keje petronas tu single ke? hehehe.. ;p

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

wafa.
apesal aku x pnah tgk iklan tu?? hhehee



Jat.
single but not available. sudah mo btunang. huhu

_ToMaToMeI_ said...

wah...sangat best..

fairuz said...

kau takut ketam dan takut kepada ruang di antara celah batu..wahahaha...

{lumut} said...

bestnye.aku pon nak duduk atas batu tu jugak dgn kamu.lehla..lehla..best leh layan perasaan yg kecamuk.

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

tomatomei.
bestkan ila? tapi langkawi lagi bestttt...



fairuz.
ketam tu yg takot dgn aku, apai. hahahaha.



lumut.
terbang la dr sna, ke kuantan. ade bran? sana lagi best kot, lumutt

zonaku said...

huuuuuu..
x goreng ker ketam2 tu?
ker ketam y x leh makan tu?

Firol said...

sunggh baby baby g itu..hehehe

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

zonaku.
ketam kecik pmainan budak, nak goreng kang, lekat celah gigi lak.



firol.
hahahahhaaa.. tetap baby dihati aku

bby.G. said...

hahaha omg! bby G meh??hahaha like ur blog loo hahaha...love u er..<3