Geng!

Monday, December 28

Entri Bergambar. Masih Dalam Mood Bertunang. Poyo Kau, Reen.





What friends are for.
Sedih.
Apatah lagi gembira.

Paling cuak ok, jangan kata paling bahagia masa ni.
Sejuk kaki tangan leher hidung semua.
Semua!!

Ini lah masa yang aku cerita entri lepas.
Masa ni lah.
Malu aku sesekor.

Dan dapat cincin, pakat curi strawberi daripada hantaran sendiri.
Buruk siku kau, Reen.

Mama.
Tuan rumah ni.
Nasib baik takde salam keruk.
Kalau tak mesti dah kaya mama aku.

Dia ni lah yang suka-suka conteng muka aku.
Dah lah garang.
Nasib lah aku ni penyabar orangnya.

Bincang lah korang apa yang patut.

Muka je senyum, tapi lapar gila.
Meraban je aku time ni.
Orang ajak ambil gambo pun dah buat alasan sakit perut.




Lastly.
I'm enganged!

Scary.

11 komen:

sI tEDI said...

selamat bertunang!

moment said...

tua = tunang/ kawen

*kesinambungan dr facebook! haha

dude said...

hoho.tahniah babe!

fairuz said...

boleh aku mula panggil puan hazerin? hahaha

Masy said...

tahniaaahhh~

tapi nape plak seram eh. mmg klu btunang seram eh? hohoo

ha chemo said...

cantik:)

~0~ said...

tahniah...
selamat bertunang

eraerzarusli said...

baru nampak jelas rupa rin yg lawa niiii...

_ToMaToMeI_ said...

salam keruk tu apa maknanya reen???

tuntung said...

sudah jadi puan rupenye

tuntungkita.blogspot.com

aim-a said...

chantek!!!congrats!!!