Geng!

Thursday, January 20

Keindahan FynnJamal : Menemui Ayahbunda



An inspiring poem.
Nota kecil daripada anak yang disampahkan :'(

Maka, harus macamana lagi untuk aku katakan, yang aku kagum dengan dia.

I lebiu so much, Kok Ping.
Pedulik. Haruk je orang nk cakap apa.


betapa cinta itu fatamorgana

bayangnya ada;
tapi siapa pernah memegangnya?

-fynnjamal.

8 komen:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Woot!
Terbaiklah jumpa dia!

paiseh said...

indah tu indah la.. tapi apekehey beliau duk dressing mcm nk jemur baju kat ampaian bawah pokok nyor tu??
metapora? jari ibu naik!

Hazerin said...

LORD ZARA
heeeee. boleh pelok2 lagi :)

paiseh
itu namanya imej tersendiri, paiseh.lu apa tau. hahaha

Anonymous said...

malam ni fynn jamal datang tempat aku kot

Anonymous said...

malam ni fynn jamal datang tempat aku kot

Hazerin said...

owh, okaaayyyy

Pekerja Kontrak said...

ko apasal nampak gemuk.... kakakakakakaka

Hazerin said...

masri
aku sudah kataaaa.. aku mmg gemok!