Geng!

Thursday, February 17

Kamera DSLR, Encik Tunang!

I'm thinking of buying Encik Tunang a DSLR Camera, as a wedding gift (hantaran). Let's see how.

Aku mula-mula nak buat suprise je tapi aku ni memang anti-klimaks sikit. Tak ngedan-ngedan aku suarakan pada dia, dan dia cakap:

"Em, boleh jugak. Lagipun *saya* nak ambik gambar siapa lagipun, kalau bukan gambar *awak*" (p/s : kata ganti nama sebenar, dirahsiakan ;)). Terus aku bersemangat. Yeahhhh! Macam tau-tau je niat sebenar aku!

Entri daripada Jard yang ini, dan yang ini, banyak jugak membantu aku.

Thanks, Jard!

update : baca ini untuk LEBIH pengetahuan. Thanks HEMY!

7 komen:

Anonymous said...

jeles! bye!

Shukri Mohd Ali said...

fewit. hehe =D

Hazerin said...

ateeka : bye jugaklah! bye!

shuk : feeeewwwiitt!

zhrhtoodem said...

wahhhhhh!!!!!! cool habis tuh buat hantaran! best gilaaaaaa

Hazerin said...

zara : kawin hnya skali. klu byk2 kali kawin, x larat den!! HAHAHA

HEMY said...

aku ada wat entri utk jard pasal beli first camera, gi 2nd page dh jumpa kot older post..

Hazerin said...

HEMY
tengkiussss!~